LBK 95 år!

LBK 95 år.  Jubileumsfesten  ”Lyftet”  den 2 september 2017 .

Kom och fira klubbens 95-årsjubileum "Lyftet" kl 18.00.

Vi firar på klubben med 95-kronorsmeny bestående av cesarsallad, bröd, kaffe och kaka.

Vin, öl, läsk till maten och avec kan köpas till sjöpriser.

Anmälan görs före 22 augusti genom att betala in 95 kr/person till klubbens pluskonto 8 42 70-8. Ange antal personer och kontaktuppgifter.

Varmt välkomna

2017 – ett lyft för klubben

Ny kaj planeras och byggs. Båtarna kan då lyftas med truck.Modernisering och  Miljötänk, Spolplatta. Nybyggd Miljöstation mm ….

Var delaktig! Häng på!  Ta tillfället i akt och sponsra festen. Vad kan du bidraga med för att festen skall bli en höjdare? Tält, gåvor till lotteriet eller annat.

Välkommen att höra av Dig till vår klubbmästare Gill Gustavsson.

Om LBK

Välkommen till Lidingö Båtklubb som är Lidingös äldsta båtklubb. Klubben grundades på Café Bredablick i september 1922. Klubbområdet är beläget längst in i Kyrkviken på Lidingö och har ca 250 båtplatser.
Det här inlägget postades i aktuellt. Bokmärk permalänken.